Usposabljanje strokovnih delavcev za izobraževanje starejših

1. 6. 2014

Družba se stara in starajoča se družba potrebuje vizijo izobraževanja starejših, še več, za strokovni razvoj področja je potrebno, da ga podpremo z raziskovanjem, svetovanjem, izobraževanjem kadrov publikacijami itd. Strokovnost področja izobraževanja starejših zagotavljajo: povezovanje različnih ved kot so andragogika, geragogika, razvojna psihologija, psihologija starejših odraslih, gerontologija, ekonomija, sociologija itd....


DANET

obdonavski sosedje

9. 11. 2011

Evropski projekt DANET je bil namenjen povezovanju ljudi v poznejših letih v podonavskih deželah. Sava, ki se steka v Donavo, je Slovensko univerzo za tretje življenjsko obdobje povezala v mrežo »podonavskih sosedov«. Projekt DANET je koordiniral ZaWiW pri Univerzi v Ulmu, sodelovale pa so univerze za tretje življenjsko...


AESAEC

Dejavni starejši prebivalci Evrope v prizadevanjih za dejavno evropsko državljanstvo

11. 9. 2010

Kaj Četudi je koncept dejavnega evropskega državljanstva nadvse pogosto omenjen v besedilih Evropske komisije, se zdi, da ga še zmeraj ne razumemo in z njim ne živimo. V projektu AESAEC smo zapisali naslednje izhodiščne trditve: • Prebivalci mnogih evropskih držav in pripadniki mnogih družbenih skupin koncept...


Starejši – nosilci in posredniki nesnovne kulturne dediščine

17. 12. 2009

Ob izrazu "kulturna dediščina" najpogostje pomislimo na dragocene predmete, ki jih hranijo v muzejih in galerijah, na arhitekturne dosežke in zgodovinske spomenike, ki pritegnejo našo pozornost. Pomislimo na vse tisto, kar je človek vrednega ustvaril s svojimi rokami in kar je moč videti in otipati. A kulturna dediščina ni le to. V projektu "Starejši - nosilci in posredniki nesnovne kulturne dediščine" smo se posvečali neotipljivi,...


IANUS

17. 11. 2009

Evropske smernice za učenje v poznejših letih življenja; učenje in izobraževanje starejših odraslih v medgeneracijskem, medkulturnem in na novi tehnologiji slonečem učnem okolju Kaj V projektu je šlo predvsem za podajanje smernic za učenje starejših in za njihovo izobraževanje. Kako Partnerji so združili znanje in izkušnje, izdelali seznam standardov kakovosti in znanja, ki naj bi ga izobraževalci upoštevali. Pripravili so...