Izpostavljamo
Izpostavljamo
Narava, znana neznanka
16. 10. 2023Prirodoslovni muzej Slovenije in Univerza za tretje življenjsko obdobje se povezujeta v izvedbi programa Narava, znana neznanka. V tem študijskem letu so strokovni sodelavci in kustosi muzeja pripravili vrsto zanimivih predavanj in jih združili pod naslovom Malo mešano o naravi. Na predavanjih bodo predstavili neznano naravo Sibirije, komarje, ki niso le nadloga, tihe nočne lovce – rise, različne kraške pojave ter druge zanimivosti iz...
Usposabljanje za večjo varnost v prometu
10. 5. 2023Usposabljanje namenjamo osvežitvi poznavanja cestno prometnih predpisov in spoznavanju novosti v predpisih, pri čemer se bomo posebej posvetili ukrepom za varno vožnjo po avtocesti. Svoje izkušnje bodo z nami delili predstavniki prometne policije, prisluhnili pa bomo tudi nasvetom zdravstvene stroke za čim bolj varno vožnjo. Torek, 6. junij 2023, ob 9.30 uri Dvorana UTŽO Ljubljana, Poljanska cesta 6 Izvajalec: Javna agencija RS...
Varnost na spletu
21. 4. 2023Razvoj digitalizacije prinaša veliko prednosti, hkrati pa potrebujemo tudi vse več znanja, kako prepoznati spletne prevare in na kaj moramo biti pri uporabi spleta še posebej pozorni. Vodnik ABC varnosti na spletu, ki ga je izdal Nacionalni odzivni center za kibernetsko varnost SI-CERT, predstavlja in pojasnjuje temeljne pristope in način komunikacije spletnih goljufov. Ta vodila varnosti bodo dobrodošla predvsem za uporabnike, ki splet...
O mentoriranju jezikovnih skupin
19. 4. 2023V tokratni številki Mentor in znanje se posvečamo vprašanjem, kako oblikovati jezikovno lekcijo in kako načrtovati njeno izvedbo. Pri tem je potrebno poznati potrebe študentov, ki izhajajo iz različnih učnih stilov, kulturne potrebe, in potrebo študentov, da uporabijo svoje jezikovne in kulturne kompetence. Starejši študenti imajo raje analogno komunikacijo kot digitalno in v jezikovni program so se vpisali, da bi se učili jezik in ne...
Kako postati dober mentor starejšim odraslim?
22. 3. 2023Tokratno izobraževalno srečanje Mreže SUTŽO namenjamo utrjevanju vloge mentorja v študijskih skupinah na univerzah za tretje življenjsko obdobje, kjer mentor ni zgolj prenašalec znanja, marveč je odnos med njim in člani študijske skupine veliko globlji od odnosa predavatelj-učenec. V študijskih skupinah starejših se med mentorjem in člani skupine razvijejo čustveno obarvani odnosi, mentor gradi s člani skupine osebni stik,...