Posebnosti izobraževanja starejših


KDAJ: 2. 9. 2015

INFORMACIJE: Informacije o dogajanju


Z vstopom v tretje življenjsko obdobje se spremeni življenje starejših, struktura njihovega vsakdanjika, njihov položaj v družini in družbi. Starejši lahko in morajo ostati vključeni v družbo. Izobraževanje jim to omogoča, če mentorji razumejo značilnosti in posebnosti svojih starejših študentov ter njihove potrebe.

V tretjem življenjskem obdobju postane študijska skupina hkrati tudi primarna socialna skupina, v kateri člani pridobijo in ustvarjajo znanje, dobijo čustveno in druge vrste oporo. Mentorjeva vloga pri tem je velika.

Kako prepoznati in upoštevati motive starejših za izobraževanje? Kako izbrati vire, vsebine, postavljati etapne in končne cilje izobraževanja, kako dati mesto izkustvenemu znanju, kako sprožati samostojno, recipročno, vzajemno učenje svojih starejših študentov? Zaradi teh in drugih odprtih vprašanj smo pripravili to izobraževalno srečanje.

Prijavite se